Het strandboek – Ontdek wat je allemaal kunt doen bij meren, rivieren en aan zee – Jo Schofield, Fiona Danks

 

Het strand biedt eindeloos veel gelegenheden om te spelen en om avonturen en plezier te beleven,

of het nu aan zee is of langs meren en rivieren. Creëer je eigen avonturen door een stroom af te

dammen of strandfeestjes te verzinnen. Bedenk leuke spelletjes zoals stenen torens bouwen of

ballenbanen maken. Gebruik je fantasie en word creatief met kastelen, zandmeerminnen en

monsters van drijfhout. Afval fungeert als serpentines, vlaggen, boten en vliegers en het strand ziet

er als het donker is prachtig uit met gloeiende gaten en drijvende lantaarns. Het strandboek staat vol

met ideeën om uit te voeren en van te genieten op elk soort strand. Dit is het vierde deel in de zeer

succesvolle serie buitenboeken van deze twee gepassioneerde auteurs.

« Terug


Er zouden artikelen moeten verschijnen vanuit de meest verschillende standpunten, dat het eenvoudigweg van grote betekenis is voor het kind wanneer het pas tussen het achtste en negende levensjaar echt leert lezen. Men kan daar als voorbeeld aanhalen dat Goethe vóór zijn negende jaar niet kon lezen of schrijven … en dat daartegenover mensen die uiteindelijk zwakzinnig zijn geworden al op hun vierde, vijfde jaar konden lezen en schrijven.

– Rudolf Steiner – Bron: GA 300b – Ergänzungen zu den pädagogischen Grundkursen – Dornach, 15 maart 1922